Log in
 Nyjaktchampion...  
Namn: *PW*
Datum: Onsdag den 23 Oktober 2002 Kl: 10:18
Verkligen ett stort grattis till er alla duktiga förare med duktiga hundar!
Mvh *PW*

Namn: master
Datum: Lördag den 19 Oktober 2002 Kl: 23:48
Alla har vi våra vägar till JCH.

Namn: Zara
Datum: Lördag den 19 Oktober 2002 Kl: 23:26
Vill även passa på att gratulera masterkeys fieldberry som blev SJCH i Augusti,eftersom vi nu är ute och gratulerar.

Namn: Karin W
Datum: Torsdag den 17 Oktober 2002 Kl: 18:02
Storg grattis. Vill även passa på att gratulera ytterligare en ny jaktchampion, SJCH Searover Fiona med ägare Reine och Marie Hansson. Grattis även till uppfödarna Lena Bratsberg-Karlsson och Anki Andersson. Detta är den 4:e jaktchampionen i den numera berömda F-kullen (kända namn som S. Flame och S. Forever återfinns). Dessutom är det den 10:e jaktchampionen efter Classical Star-Light (med reservation för att jag räknat fel). Fantastiskt!

Namn: Torkel
Datum: Tisdag den 15 Oktober 2002 Kl: 10:27
Ja, det fanns en fågel till, som min hund fann. Om jag får säga det själv på ett ganska galant sätt. Men sen var det slut på det galanta, eftersom hon aldrig fann apporten. Mitt fel eftersom hon har en tendens att skruva upp sig något våldsamt efter ett fågelarbete.

Namn: Sten
Datum: Tisdag den 15 Oktober 2002 Kl: 09:10
Vad dum jag är.... Gun är ju Kent Svenssons pointer som kom tvåa på fält-SM.

Namn: Sten
Datum: Måndag den 14 Oktober 2002 Kl: 18:07
Moët & Chandon? Schangdobelt värre,snäppet bättre än den magnumbutelj cider bilförsäljaren försökte pracka på mig häromdagen då jag köpte ny bil...
Grattis till Black Luckys Gun!!! Din hund Torkel? Där måste väl ha varit åtminstone en fågel mer än på en asfalterad P-plats om Gun gick till pris med cert?

Namn: Tina
Datum: Måndag den 14 Oktober 2002 Kl: 17:38
En övermåttan stolt valpköpare tackar för gratulationerna.
Inte blev det sämre av att en flaska Moet et Chandon anländer på kvällskvisten från det gods vi brukar hjälpa till p!! Eftersom jag vet att många läser detta vill jag passa på att tacka alla som hört av sig under helgen. Kul att dela glädje med så många.

Namn: Torkel
Datum: Måndag den 14 Oktober 2002 Kl: 14:11
Den extremt hårdgående pointertiken Black Luckys Gun blev också Jaktchampion igår. Trots att en asfalterad parkeringsplats kan uppvisa ungefär lika mycket fågel som dessa marker, vid detta tillfälle.

Namn: Sten Ch
Datum: Söndag den 13 Oktober 2002 Kl: 10:59

Grattis till Tina Ingvarsson som i går förde jaktspringertiken Sportsmans Lina till jaktchampiontiteln genom att vinna JSK:s segrarklass på Rydsgård i går! Lina är den tik som finns på bild i frågesvaret "Jaktspringern vill inte söka". En stolt uppfödare sällar sig till gratulanterna...

<< tillbaka
EftersöksService: 798    ApportService: 451    Forum: 28 806    
Startsida