Log in
 Amiga...  
Namn: Torkel
Datum: Fredag den 3 April 2009 Kl: 09:25
Kul att du Marina hittat hit! Och superdupergrattis till framgången! Det har förresten varit en del ganska heta dressyrresonemang här där just engelska settern har lyfts fram som exempel. Ha det bra!

Namn: marina
Datum: Torsdag den 2 April 2009 Kl: 20:59
Hej på Er förresten!
Hittade den här sidan när jag "googlade" på Uno, ha, ha! Då fick jag läsa att (lilla) Amiga var så känd!
Jag kom hem från Frankrike igår och Europacup för brittiska, där var det många bra hundar men svåra förhållanden med starka vindar. 11 länder deltog och Frankrike och Italien fick dela på vinsten.
/Marina

Namn: marina
Datum: Torsdag den 2 April 2009 Kl: 20:54
Amiga heter Pålamalmens Dona Amiga och är av jakttyp, hon är bara drygt ett år o har två bröder som redan tagit pris på prov.....
mvh
Marina

Namn: rospigan
Datum: Onsdag den 25 Februari 2009 Kl: 17:43
Hon hade trillat ner på en klipphyla och fick sitta där till nästa morgon när hon kunde räddas. Kika här http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=478406&ref=rss

/Maud

Namn: erik o.
Datum: Onsdag den 25 Februari 2009 Kl: 10:00
För en som just kommit hem till landet igen, kan man få veta vad Amiga så framgångsrikt har uträttat?
mvh
Erik

Namn: tony
Datum: Tisdag den 24 Februari 2009 Kl: 12:08
tror att den faktiskt också är från Marina.

Namn: Torkel
Datum: Tisdag den 24 Februari 2009 Kl: 09:34
Läste om denna. Någon som vet var den kommer ifrån? Den såg ut som en jakttyp.

Namn: falken
Datum: Måndag den 23 Februari 2009 Kl: 15:14

Uno du Mont Lievain och alla andra setterstjärnor får ursäkta, men Sveriges kändaste engelska setter är nu mera utan tvekan Amiga...

<< tillbaka
EftersöksService: 798    ApportService: 451    Forum: 28 806    
Startsida